O'ZAVTOSANOAT " DA DILERLAR BILAN UCHRASHUV BO'LIB...
Ochiq muloqot tarzida dilerlar va "O'zavtosanoat" va "UzAuto Motors" kompaniyalari vakillari xizmat ko'rsatish sifati va mahsulotlarni sotish masalalarini muhokama qildilar.
Dilerlar, asosiy savdo va mijozlarga xizmat ko'rsatish punktlari kabi, iste'molchi bilan ishlashning yagona nuqtasidir. Shuning uchun rasmiy dilerlar tomonidan mijozlarga samarali va sifatli xizmat ko'rsatishni ta'minlash "UzAuto Motors"kompaniyasining ustuvor yo'nalishlaridan biridir. Xizmat ko'rsatish sifatini yanada yaxshilash va raqobat muhitini yaratish uchun kompaniyaning rasmiy dilerlari orasida xizmat ko'rsatish sifatini baholash tizimi ishlab chiqildi. Dilerlarni baholash 52 ta punktda amalga oshiriladi, natijada dilerlik markazlari faoliyati buzilishlarini bartaraf etish bo'yicha ishlar olib boriladi. Chevrolet global standartlariga o'tish dilerlik markazlariga bo'lgan talablarni va ularning xizmat ko'rsatish sifatini sezilarli darajada kuchaytiradi. Ushbu talablarga rioya qilmaslik va ularni muntazam ravishda buzish sanktsiyalarni qo'llash yoki dilerlik shartnomasini bekor qilishga olib kelishi mumkin.
Dilerlik markazlarining muvofiqligini tartibga solish maqsadida, "yashirin xaridor"dasturi ham zarur talablarga javob beradi. "O'zavtosanoat" AJ komplaens xizmati rahbari Xayat Salijanov o'z taqdimotida mazkur dastur doirasida o'tkaziladigan yangi baholash tizimini taqdim etdi. Bugungi kunda kompaniya mijozlarga xizmat ko'rsatish sifatini oshirish, servis xizmati ko'rsatish va dilerlik tarmog'ini kengaytirish bo'yicha global dasturni amalga oshirmoqda. Asosiy maqsad-aholini sifatli xizmat bilan ta'minlash, shikoyat va salbiy sharhlarni kamaytirish va undan chiqarish. Dilerlar uchun xalqaro talablarga javob beradigan mijozlarga xizmat ko'rsatishning yagona standarti ishlab chiqiladi va joriy etiladi. Ushbu standartlar nafaqat majburiy va sotishdan keyingi jarayonlarni amalga oshirishni, balki xodimlarning xulq - atvorining umumiy madaniyatini, savdo xonalarini bezashni, mijozlar uchun qulayliklarni yaratishni va boshqalarni o'z ichiga oladi.
Bundan tashqari, UzAuto Motors tomonidan mijozlarga xizmat ko'rsatish standartlarini va kafolat xizmati majburiyatlarini buzgan dilerlarga nisbatan qo'llanilishi mumkin bo'lgan jarimalar tizimi ishlab chiqildi. Ushbu tizim qoidabuzarlikning turiga va takroriy qoidabuzarliklar yuz berganda dilerlik shartnomasining to'liq bekor qilinishiga qarab jarimalarni nazarda tutadi. Dilerlik markazlariga xizmat ko'rsatish sifatini baholash tizimida kompleks yondashuv, ularning dizayni va xaridorlar uchun shart-sharoitlar, shuningdek, kamchiliklarni bartaraf etishda tizimli yondashuv qisqa muddatda mijozlarga xizmat ko'rsatishning yuqori darajasiga erishish, mijozlarga xizmat ko'rsatish darajasini oshirish va barcha jahon standartlariga javob beradigan raqobatbardosh savdo va xizmat ko'rsatish markazlarini tashkil etish imkonini beradi. Hurmatli xaridorlar, UzAuto Motors kompaniyasi sifatli xizmat ko'rsatuvchi zamonaviy dilerlik tarmog'ini yaratish maqsadini ko'zlamoqda. Kompaniya uchun, har bir holatda, dilerlik markazlarida xaridorlarning huquqlarini buzish yoki past sifatli xizmat ko'rsatishni bilish muhimdir. Agar sizda shunday holatlar mavjud bo'lsa, iltimos, UzAuto Motors kompaniyasiga (78) 147 14 14, raqam markazi (78) 141 77 77 77 yoki @UzAutomoto_bot telefon raqami orqali murojaat qiling.